~~WELCOME TO MY BLOG~~

Monday, January 2, 2012

Setori Lagi BAiii...!!



Hmm.. exam semakin dekat.. satu hapah pon aku x buat lagi.. untunglah kan?!! hahaha.. mak dah membebel dah soh stdy je.. yela, kat umah stdy lah pulak kan? hehehe.. klu dah kat umah, mmg x lah stdy nye kan? hehehe..

Okie.. pd semua yg akn mnduduki final exam, good luck yerk.. buat betol2 taw kwn2.. dan pd adik2 yg akan msuk skola nnt, selamat bersekolah yerk.. hahaha.. sweet je..

Cakap pasal skola nie.. seriusly, rindu beb mse skola2 dulu.. x cye? tnye lah spe2 je.. mesti dorang akan rindu zaman persekolahan.. mau x nye.. kat skola best pe.. mmg lah ad peraturan bagai kan, tp mmg best lah..

Hehe.. aku kat skola dulu jahat.. nakal pon yerk.. dok ostel.. ske fly time hari sbtu ahad.. mmg hari senin mke nie je la yg msuk blik kaunseling.. huhu.. malu kot.. tp time kat skola lah best.. sbb kat skola aku ad adik2 dorm yg best2.. ad sorang budak nie.. nme dia ZAHIN.. budak nie ibarat adik angkat aku lah.. kami mmg rapat.. dia nie budak nye gembeng.. kuat nges.. aku kdg2 mrh dia klu dia nges.. we all ske sgt2 dok sekatil then story2 bagai.. hehe.. rituh besday budak kecik nie.. lpe nak bg adiah.. nnt lah.. kite bg adiah kat awk ae.. hehehe..

Mse aku f5, aku minat kat sorang mamat nie.. budak f4.. agaknye taste aku nie budak kecik je kot.. hahaha.. kami saling berutus surat.. u all tahu x? aku mse f5 tuh aku penah kapel dgn budak f3.. mse tu bese lah.. CINTA MONYET.. hehehe.. aku ske men2 mse skul dulu.. sbb tu aku selalu dpt result aku mesti no 2nd last.. hahaha..

Msuk f6 pulak.. aku jd ketua dorm.. hahaha.. ketua dorm yg paling sempoi beb.. mne x sempoi nye.. aku bwk phone then kne rampas dgn ketua warden.. then mlm tuh jgak aku kne panggil dgn warden yg bertugas mlm tuh.. dia bole lempang aku mlm tuh.. mcm siot je.. alasan dia lempang aku aku x tahu lah npe.. yg penting dia macam anti gile dgn aku.. sbb ap? itu aku x tahu.. huhu..

Mse f6 jugak lah aku mle menjadi seorang yg setia.. aku kapel dgn classmate aku.. name dia FAREEZ.. dia nie entah lah.. aku x tahu nak ckp mcm mne.. dia nie baik.. tp mybe xde jodoh, kami ptus bile aku msuk UKM.. hmmm.. dia x percye kat aku.. dia ingt aku nie pasang ramai jantan kat cnie.. aku rimas mse tuh, then aku trus mintak clash.. hubungan kami mmpu bertahan selama setahun je n nie lah 1st time aku kapel paling lame.. selalu 2 3 minggu je..ngee~~ serius beb.. aku mmg nak setia.. tp tu lah.. xde jodoh.. mmg bnyk lah kenangan aku dgn dia.. kami nie nme je sekelas.. tp dlm kelas mmg x tegur langsung.. segan weyh.. dok men2 mate je.. then berutus2 surat.. aku ngn dia nie bole lah dikatekan hot kapel sbb kami je sepasang kapel f6 yg kapel sekelas.. #perasan pulak :P

Bile ckp soal bercinta, aku skang nie mmg sedang mncr someone yg betol2 aku nak jadikan dia sebagai seorang suami.. dulu aku kapel tu mmg serius weyh.. aku x kesah pon org ckp aku kapel dgn budak.. tp entah lah.. beza umur 4 thn.. tu semua bukan penghalang lah.. hmm..dah lah.. aku mls nak cite pasal dia.. sbb tahun baru nie, aku nak lpekan dia.. even susah, tp aku kne cube kan?

Btw, tahun baru nie, aku nak berubah menjadi someone yg lebih alert n berhati2 dlm memilih pasangan hidup.. kite kapel bukan nak main2.. kite kapel tuk jadikan dia pasangan hidup kite yang halal suatu hari nnt.. n bina sebuah keluarga yg bahgia.. cewaah.. jgn nak gebang sgt k.. pkwe pon xde.. exited tbe2.. hahaha..

K lah.. mse untuk aku setadi.. aku nak stdy lah weyh.. x kan nak ngadap nie 24 jam.. okie lah.. itu je tuk hari nie.. wish me luck ya..

SALAM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...