~~WELCOME TO MY BLOG~~

Monday, January 16, 2012

AMAT CHALANZ..



Hari nie mcm bnyk je aku nak post kan.. hehehe.. entry kali nie special ckit..name kat atas tuh kan, hehehe.. dia tuh kwn aku kat fb.. aku kenal dia tanggal 5 december 2011.. sbb ape aku bole ingt? sbb mse besday aku lah aku mle kwn dgn dia.. dia nie mcm mne ek aku nak ckp.. best kwn ngn dia.. aku ske gilerr cr gduh dgn dia.. ske sgt2.. then bile aku gduh dgn dia, mle lah aku x mesej dia, x call dia.. bile aku lame ckit x mesej dia, rase rindu sgt2 kat dia.. bukan rindu ape, rindu nak gaduh dgn dia.. hahaha.. mcm2 hallah dia nie.. betol weyh.. aku x tipu.. bile aku x gaduh dgn dia, aku rindu gile kat mamat nie.. hahaha..aku pon x tahu lah npe kan.. urm :(

Act, aku mle dah syg kat dia nie haaa.. tp kdg2 sikap dia tuh buat aku sakit hati.. yela, bayangkan lah.. bile aku ad problem, dia mesti ckp mcm nie "ikut awak lah nak buat ape".. ishh.. aku angin betolll bile dia ckp mcm tuh.. yela, kite kan bile ad masalah perlukan seseorang yg faham dgn kite.. tempat kite mengadu.. hmm.. tp hari nie aku buat satu bnde yg aku rase berat sgt nak buat.. aku block FB nie.. mle2 aku rase mcm berat hati nak block dia.. tp aku pk balik, better aku lpekan dia.. dia pon ckp mcm2 kat aku.. aku bukan sengaja nak cr gaduh kat dia.. cume entah lah.. aku mmg ske cr gaduh dgn dia.. cume dia je x tahan dengan perangai aku tuh.. sbb dia nie pon manje jgak.. klu aku x ikut kehendak dia, mle lah die merajuk.. ngade2 lah awk nie.. hahaha.. tp pasnie kite dah contack lagi dah.. sy dah x kwn dh dgn awk.. sy dh pergi dh dr hidup awk.. mcm sy pernah ckp dulu kat awk.. sy minta awk cr lah perempuan lain.. perempuan yg lagi baik dr sy.. sy tahu awk sygkan sy.. sy tahu awk ske kan sy, tp ckuplah.. bile awk mrh awk ske ckp yg bukan2.. sy cume x tahan kene marah dgn awk.. maafkan sy awk.. sy terpkse block awk.. sy dh delete dh no awk.. pasnie sy x kan muncul2 lagi dlm hidup awk.. maafkan sy sekali lagi..even kite x pernah jmpe, tp sy akan ingt awk smpai bile2.. sbb awk je feveret sy sbb sy suke cr gaduh dgn awk.. ngee~~

Nie lah dia amat chalanz sy :


Sy ske bile dia senyum.. manis je.. nie je pic dia yg sy ad.. mybe akan jd peneman sy smpai bile2.. maafkan saya awak... sy harap awk dpt jge diri awk baik2.. jge mak awk baik2 taw.. rindu pulak nak dengar awk ckp, "cantik menantu mak nie haa".. hehehe.. *gatal tbe2 pulak..ayarkk..

Terima Kasih Awak

SALAM..







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...