~~WELCOME TO MY BLOG~~

Friday, January 20, 2012

Just For Her



Okie.. sebelum tdo nie aku tbe2 je teringat kat mak aku.. bukan tbe2 tp mmg setiap mse aku teringat kat mak aku.. so aku x sbr nak jmpe mak aku balik nnt.. nak jmpe mak.. nak belajo masak dgn mak.. hehehe.. mak, adik nk blajo masak dengan mak nie.. nnt adik blanje r mak makan KFC.. huhu.. nak x? ngee~~ *sje menggedik dgn mak.. hoho.. 

NNt balik nnt adik nak tolong mak kemas umah.. haaa.. adik nak bgun awal.. *kalau bolehlahh.. haaa... kot nnt adik bgun tengahari mcm bese ke.. hahahaha... 

Nnt mak dok diam2 je kat umah.. biar adik masak taw.. *kalau dh pandai lah nnt.. nie bru nak blajo dgn mak.. nak blajo masak asam pedas.. nak blajo masak ayam masak lemak n mcm2 lagi lah.. hehe.. nnt tlg ajarkan adik aeh.. kot pasnie ad org msuk meminang adik ke kan? hehehhee.. *gewdik lagi..
oyeah.. huhu.. jgn marah yerk mak.. adik syg mak sgt2..

K lah.. adik nak tdo nie.. adik nak mimpi mak.. ngee~~ sayang mak..

SALAM

*
*
*

Pic sebelum nak mle sem..


mse ad jamuan maulidur rasul kat surau taman pelangi..


sebelum nak balik bangi.. hehehe.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...