~~WELCOME TO MY BLOG~~

Tuesday, January 3, 2012


Okie.. mood stdy aku td membuak2.. tp start petang je mle lah mate aku nie kuyu semacam je.. hahaha.. xpe lah.. kne lah berjuang n berkorban sedikit.. nak berjaya kan.. ngee~~

Cuak mmg lah cuak.. sbb xde stdy ppe sgt pon.. hmm.. tu lah.. degil sgt kan.. spe soh x nak blaja mse cuti ri tuh? degil kan? haaaaaaaaaaaaaaa.... 

Nak kne marah ngn mak ae? hmm..

Bile exam nie.. aku teringt mse aku kapel dgn MP dulu.. dia akan kejut aku tengah malam.. soh aku stdy.. tp aku bgun sbb nak angkat call dia then aku tdo semula.. maaf ye syg.. ngntok lah.. hehehe.. dia mmg faham aku.. dia akn soh aku stdy dulu.. dia x kan gnggu mse aku stdy.. seriusly, aku selesa dgn dia.. aku je yg degil.. nak msej dgn dia.. kdg2 dia marah aku.. ngee~~ tp x takut pon.. :P

Tp tu semua dulu lah..ngee~~ xpelah, aku akn cube buat yg terbaik.. aku nak buktikan kat mak aku yg aku bole naikkan poiter aku tuh.. hahahhaa.. untunglah...~~~

K lah.. time to rest.. sbb penat sgt pale otak nie.. hahaha.. ppe pon, wish me luck yerk..

SALAM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...