~~WELCOME TO MY BLOG~~

Monday, January 16, 2012

Dilamar?!!!!!




Hai semua.. ehem.. tajuk entry kali nie mcm gempak je kan..? tp mmg gempak pon.. sbb nye ad sorang guy nie nak LAMAR AKU.. pergghh.. terkejut siakk.. aku just anggap dia main2 je.. n aku harap dia pon sme, main2 je.. gile kau klu betol.. mmpus aku weyh.. x kan nak kwen dh? ayark..!! x sedia lagi lah nak kwen.. serius.. keinginan tuh nak lah jgak kan kwen tp x kan aku nak kwen dgn org yg aku x kapel?.. aku sedaye upaye tnye dia, npe dia nak lamar aku? dia ckp nnt dia nak jmpe aku then dia akan kasik tahu lah ape sbb nye.. ayarkk.. x nak lah aku jmpe dia.. mmpus aku klu dia btol2 lamar aku.. ngee~~ bnde nie nmpk mcm remeh kan, tp entah lah aku x ready lagi.. hahahaha..btw, aku nak kasik tahu, dia org johor jugak.. n aku kenal dia.. ehem.. hehehe..

Sedang syok2 mesej dgn dia, tbe2 dia ckp dia nak msuk meminang aku time cuti nnt.. aku pnye lah bedebar kan.. then dia nyatakan lah keinginan dia nak jmpe aku.. x tenang aku nk stdy mlm td.. hmm.. entah lah.. aku ske mesej2 org n aku ske main2 mcm ske je mesej2 nie, tp xde lah smpai aku nk kapel dgn org tuh.. hati aku nie skang mcm biskut kering.. tawar je nk syg kat org.. tp ad sorang budak nie lah yg buat aku rindu je kat dia.. hehehe.. tp aku x bole nak stalker dia dah.. aku dh block dia.. hurm.. cian dia.. maaf lah.. awk jahat sgt dgn sy.. urm... miss u AHMAD SHAHLAN..

okie, berbalik pd cerita asal.. entah lah.. meminang? tunang? kwen? ayark.. x nak la.. nak tu mmg lah nak tp bukan skang lah.. serius.. aku x nak nnt main2 mse stdy..*ape kne mengene kwen dgn stdy? haaa.. yela.. nnt kne jge hati laki kite.. ingt sng ke nk jge hati org.. yg kapel pon bole nk cemburu2.. nie kan lagi suami isteri.. aku nie dah lah ske melayan lelaki.. peramah kan..*pada hal gatal..hahaha..

Ish.. aku harap sgt dia main2.. hehehe.. main2.. ngee~ jgn lah betol2.. klu betol2 nnt kanggggg haaa... alolololololo.. ak nk buat ape..ngee~~~ jgn nak buat hal.. kang mmbebel org tua kat umah tuh kang.. hahaha.. yela, kami x kenal, x kapel pon tbe2 nak kwen? ya ampun.. sesak nafas makk.. hahaha.. ke aku akan melayari cinta selepas berkahwin? ayarkk.. x nak lah.. aku mls nak pk.. jauh lagi perjalanan hidup aku yg mesti aku tempuhi.. hehehe.. *ayat bajet gile nak mampus..hahaha..

Now aku nak focus pd stdy aku dulu.. hmmm.. mudah2an aku dpt jwb exam esok dgn baik..amin..wish me luck syg2..

SALAM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...