~~WELCOME TO MY BLOG~~

Saturday, January 14, 2012

Ehem..




Hai semua.. rase nye mmg dh lme kan x update blog.. hahha.. sorry lah.. terase yg amat malas.. serius.. x tipu.. hehehe.. mcm2 yg aku lalui mnggu nie.. dengan stress exam.. dengan masalah peribadi lagi.. dengan maslah sekeliling lagi.. haaa.. mcm2.. tp aku kuat kan.. kuat nges..hahaha..

Aku stress sbb aku x dpt jwb exam pper nutrisi.. bayangkan lah.. time exam tuh aku bole lpe segala ape bnde yg aku dh stdy.. punye lah tepu pale otak mse tuh.. rase mcm nak nges je.. 2 jam solid aku dok dlm dectar.. selalu setengah jam awal aku selalu lah jgak keluar.. tp soorrrryyy lah.. time pper nutrisi mmg aku x kuar awal pun.. tu pon aku rase mcm mse x ckup tahu x.. ayark.. tp hope pper tuh x fail lah.. kang naye aku kang kne mrh dgn abg n mak aku.. hehehe..

Then maslh peribadi.. entah lah.. aku x tahu nak ckp pasal ape.. sbb mmg peribadi sgt.. dengan aku ad problem dengan sorang boy nie.. entah lah.. kaki stlaker boy tuh.. aku nie seorang yg penstalker lah jgak tp boy tuh lagi hebat dr aku.. kalah perempuan2 yg mmg kuat stalker.. serius babe.. aku x tipu.. 1st time aku jmpe boy yg stalker mcm dia.. menyampah aku.. then tulis ayat perli2 aku.. hoho, ikut ske aku lah dude.. nak aku tekan kan bnyk kali ke? nie blog aku lah bangang.. haaa kau.. hambek.. kne sekali.. bodoh sgt kan.. tu lah.. org bodoh x bertempat.. kau mle kan dulu.. kau yg melenting dulu, dan akhirnya kau jgak tunjuk kebodohan kau tuh.. bangang sgt kan? sia2 kau msuk u lah mangkok.. tu la.. lain kali kalau nak ckp sal aku kan, kau selidik lah dulu.. nie x.. aaiishh.. nsib bek kau x kacak.. kalau kacak kan, kau tuh kacak sia2 tahu x? ckup2lah kau nak nganjing aku.. #nganjing kat cnie bermksud mengejek, menghina or membahan seseorang yerk..harap maklum.. ckup2 lah weyh.. kau tuh hidup entah smpai bile.. kang x sempat nak mintak maaf pulak kan.. payah je..hehehe..

Then aku terkilan dengan sikap seorang lelaki nie.. gara2 sikap awek dia yg kuat cemburu, dia kurang ajar dengan org tua.. yela, mak cik tuh dulu menatang kau bagai minyak yg penuh.. sbb kau penah kapel dgn anak mak cik tuh.. then mak cik tuh penuh harapan lah kan konon2 kau nie menantu dia.. tup2 kau kapel dengan gurl lain pulak.. makin teruk lak awek kau skang nie.. cemburu x bertempat.. terserempak kat luar, kau bole buat bodow je dgn mak cik yg selame nie baik dgn kau.. gara2 kau takut awek kau cemburu.. common lah.. awek kau tuh belom kompem2 lagi jd bini kau.. tp if dia kompen pon jd bini kau kan, x kan lah kau kne jd kurang ajo dgn org tua..? common lah.. kau tuh dh bole jd bapak org, dah matang, dh bole pk dah.. klu nak ikut sgt kehendak makwe kau tuh, bole je, tp x yah lah smpai hilang harga diri.. haaa.. aku mmg hanges gile bile aku dengar cite nie.. aku mmg hilang respect r kat kao bro.. awek2 jgak bro, nilai2 murni harus di jge.. klu kau takot sgt awek kau cemburu, kau simpan awek kau dalam kotak.. x pon kau tinggalkan lah awek kau tuh.. klu ad dia pon buat kau jd mkin teruk.. ntah2 klu kau kwen nnt, bile mak cik tuh dtg, ntah2 bini kau tuh halau mak cik tuh dr umah kau.. itu ke yg kau nak? pk2 kan lah.. aku just ckp je..

Tu lah ragam manusia.. entah bile2 akan berubah.. gara2 takutkan pkwe or mkwe, bole berubah sekelip mate.. hmm.. skang nie kite msing2 dh besar.. dh pandai dh berfikir.. so, pk lah mne yg elok n mne yg buruk.. xkan nk kne ajar jgak kot bnde2 mcm nie..? hmm..

Aku tbe2 rase nak marah je bile aku update pasal nie.. mmg nak marah.. so aku nak end kan aku nye entry kali nie.. sorry ya..

SALAM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...