~~WELCOME TO MY BLOG~~

Tuesday, September 11, 2012

Rasa Ape?


Sejak kite dah xde ape2.. aku rasa mcm entah la.. bile aku nengok semula pic2 yg penah kau bg kat aku, aku nges.. aku sedih.. sbb aku x bole lpekan kau.. aku minta maaf sgt2.. sbb aku rindukan kau.. aku x bole buang perasaan rindu tu semua.. sbb aku tnggu kau lama sgt2.. n then bile aku dpt peluang, aku guna kan dengan sebaiknya.. tp ap dh jadi skang nie? aku x bole terima.. seriusly, aku sedih sgt2.. 

Aku x bole nk benci kau.. tiap kali aku dengar lagu yang penah kau suruh aku dengar, aku sedih.. aku menangis.. kau bukan x tahu aku nie mcm mne kan? kuat nges.. urm.. 

Kau ingt lagi x? kau suruh aku dengar lagu TAKUT? aku dengar lagu tu hari2 bile kau xde dh dengan aku.. aku ingt lagi, kau suruh aku dengar part yang nie :-

" Tuhan tolonglah ku.. kerna aku takut kehilangan dia.. kerna aku takut, dia kan pergi.. meninggalkan ku sendiri di cnie.. "

Kau ingt lagi x? bile time part tu je, aku nges sepuas2 nya.. sbb kau sendiri yang ckp kat aku.. lirik tu sgt2 bermakna buat kau n aku.. sbb aku penah ckp kat kau kan.. aku x nak hilang kau.. tp skang, aku sendiri.. sendirian.. kau pergi dah tinggalkan aku.. tp aku kne terima kan..? 

Tapi aku kne teruskan hidup.. aku x bole mcm nie.. aku kne teruskan hidup.. aku x kan sesekali lpe ap yang pernah kau bgtahu kat aku.. aku akan jaga diri aku baik2.. dan aku rasa, aku dh bole dah kot posting kat sabah sarawak.. sbb aku dh hilang kau.. n kau pun x hiraukan aku lagi kan? sbb kau dh ad dy.. aku? aku cuma ad family aku je skang nie.. even kau xde, aku tetap ingt pesanan kau.. aku akn ingt kate2 kau.. smpai akhir nafas aku.. 

BILA KAU KATA KAU SAYANG, AKU JUGA SAYANG PADA MU.. BILA KAU KATA KAU RINDU, AKU TURUT RINDUKAN MU..

The End..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...