~~WELCOME TO MY BLOG~~

Sunday, September 30, 2012

A story about him.. :)


Aku banyak habiskan mse dengan dy lately nie.. xde la setiap mse.. cuma bile waktu makan tu, dy akan teman aku makan.. entah la.. kenapa dy baik sgt pun aku x tahu npe.. mybe dy mmg nak kwn dgn aku.. dy pernah cakap yg aku nie mnje.. tp aku x bole ubah semua tu.. sbb itu mmg aku.. sorry..

Haiishh.. pasal ape ntah.. nak jmpe dy je mesti neves je.. urm.. mcm td.. mse nak makan tengahari.. dy dtg nak teman makan.. dy sanggup dtg kolej aku nak amek aku n teman aku makan.. ok, mmg la x jauh mne pun kolej kami, tp entah la.. rase mcm xde lagi la yg sanggup nak buat mcm tu kat aku..*klu gurl tu lain cite ok.. heee..

Mse nak makan tu, aku x tahu nak makan ap.. sbb nye aku nmpk dy je, aku jd kenyang.. haa, bole x mcm tu.. nak kne ad dy sentiase ke bru aku x lapar2.. ahahaha.. dy sgt sweet.. sgt2 baik.. urm.. entah la.. hope aku x ske kat dy.. n just nak anggap sebagai kwn je.. sbb nye aku x nak la sbb aku je yg syok kat dy, dy just anggap aku sbgi kwn je.. x ke malu ke kan? haa.. ingt pesan kwn2 yg lain.. kenal2 dulu.. kawan je dulu.. jgn terburu2.. so, betullah ckp kwn tu.. if aku terburu2 pun, xde gne.. urm..

Lagi satu, aku bersyukur sgt2 bile aku dpt prctikal area2 kajang je.. sbb nye aku x nak berjauhan dgn dy.. tp aku x tahu la sem depan dy kne prctikal kat mne.. at least, bile dy dekat, aku bole kongsi2 cerite dgn dy.. hee.. entahla.. aku berangan je lebih nie.. x baik la.. ngee~~

To awak, thanks la sbb sudi nak teman sy pergi mne2.. sy hepi bile dgn awk.. rase x nak berpisah je.. *ayat mcm org bercinta.. ahahaha.. sy akan anggap awk kwn sy sampai bile2, melainkan Allah mengizinkan pintu hati saya untuk menerima awak n Allah bukakan pintu hati awak untuk menerima saya.. Insya-Allah, persahabatan kite kali ini akan menjadi persahabatan yang paling jujur n ikhlas.. amin.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...