~~WELCOME TO MY BLOG~~

Tuesday, September 18, 2012

Move on... :)


Dah 2 mnggu dh dok kat dunia universitas nie.. perasaan bercampur baur.. gembira, sedih, exited, mcm2 la rasa.. 

Dia? hmm.. aku dh mle lpekan dy.. sbb pd ad, x perlu aku nak ingt dy lagi.. sedangkan, aku tahu, ad seseorang yang sedang menanti aku, yang lebih menyayangi aku.. aku bukan nye baik sgt, tp sekadar aku mencari kwn untuk berkongsi suka dan duka.. berkongsi cerita.. aku bahagia skang.. even, kenangan lalu membuatkan aku rasa sakit, tp aku kne teruskan hidup aku.. x bole nak dok nges memanjang.. skang aku kenal dengan seseorang yang pd aku dy baik, even life dy sedikit liar.. tp pd aku, sedikit sebanyak aku belajar dengan dy erti sabar, erti jujur.. sbb dy x ske kalau aku menyimpan rahsia.. haiishh.. aku nie ssh nak jujur.. sbb aku takut.. tp dy sgt2 jujur.. dy buat ap je mesti bgtahu aku.. sedangkan pd aku, bnde2 tu dy x perlu bgtahu.. dy sakit ke ap, semua dy bgtahu.. sbb pd dy, dy x nak aku thu bnde2 tu dr org lain.. hee.. nevermind, aku selesa dengan dy..

N now aku dh jmpe dh buah hati aku.. haii, spe lagi kalau bukan mak cik ita nie la.. ahahaha.. aku senang dgn dy.. kami jmpe je. mak aiihh.. x berhenti2 cite.. smpai malam pun x bole nak tdo.. ad je bnde nak cite.. kih3.. tp seronok.. sbb dy je yg faham aku nie mcm mne, selain family aku.. 

So, aku kne bizikan diri aku skang nie dengan assgmnt, tesis, aerobik n shopping.. ahahaha.. jangan nak shopping sgt la.. kan nnt nak p Langkawi.. see, jalan2 maa.. #ad kem sebenarnye.. hohohoh..

K la, sje je nak ceriakan blog nie.. hee..

The End.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...