~~WELCOME TO MY BLOG~~

Saturday, September 8, 2012

(@_@)


Sorry my sayang2 sekalian.. achu lame x update entry.. sbb lame x on9.. nie bru berpeluang nak on9.. hmm.. Entry kali nie entah la.. sgt2 mengecewakan achu.. kisahnya bermula.. :

7 september 2012.. genap 2 bulan kite kenal n kite contact semula.. tp semua nya sia2 je.. hancur mcm tu je.. sbb ape kan? sbb kau ptuskan hubungan kite mcm tu je.. n now aku terpkse hilang kau tuk kali yang kedua.. n aku nak bgtahu kau yg aku x nak lagi ad perjumpaan yang ketiga.. aku x nak dh rasa sakit hati bile aku dipermainkan mcm nie.. aku tahu, cara aku nak dapatkan kau tu dengan cara yang salah, tp sejujurnya aku ikhlas nak kwn dgn kau.. aku selesa dengan kau.. sejak kite contact semula, aku dh mle rasa bahagia, hepi.. tp aku x bole nak salahkan kau.. silap aku juga sbb menagih kasih sayang yg kau x bole beri kat aku.. aku tahu kau sayangkan dy.. n aku x terperanjat sgt pun bile kau kapel semula dgn dy sbb itu mmg bnde yang aku dh jangka akan terjadi bila kau jmpe dy.. aku x tahu ap yang aku rasa skang nie.. sama ada aku nak menangis, termenung.. entah la.. sbb jiwa aku kosong.. aku x nafikan, perasaan sedih menyelubingi diri aku bile aku dapat text dr kau.. kau cuma hantar " KITA PUTUS ", tapi aku rasa sakit sgt2 mse tu.. tp aku dah bersedia nak menghadapi bnde nie semua.. 

Aku pernah ckp kat kau kan.. aku x nak hilang kau buat kali yang kedua.. n ternyata aku kehilangan kau sekali lagi.. silap aku dulu sbb text kau.. niat aku cuma nak tahu perkembangan hidup kau, last2 jadi mcm nie.. aku cuma nak kwn dgn kau je.. tp dy x bg aku kwn dgn kau kan? mcm bese la.. aku kne berdikari.. 

Cuma aku x nak ad lagi pertemuan kite buat kali yang kedua.. Allah dh beri aku peluang yang kedua tuk aku cuba berbaik dgn kau, tp aku sia2 kan.. aku x jge kau dengan baik.. aku x bole buat kau gembira.. even aku dh buat sebaik mungkin, tp entah la.. aku anggap kite xde jodoh.. 

Afta malam td, setiap kali aku try nak lelapkan mata, aku teringt kenangan kite bersama.. aku ingt lagi waktu kau buli aku.. kau nak baling ulat gonggok kat aku.. mse tu aku jerit mcm org gile.. fuh.. jahat gile kau mse tu.. hmm.. entah la.. banyak sgt kenangan kite.. sbb pd aku, aku sgt2 gembira bile kite bole contact semula.. tp xpela.. nak buat mcm mne.. kau syg dy lebih drpd aku.. aku kne terima.. 

Aku cuma berharap kau bahgia dengan dy.. aku doakan korang kekal sampai bila2.. lagi pun dy sakit kan? kau juga pernah ckp, klu kau tahu dy sakit sebelum kite kenal, kau akan jge dy baik2.. n now, kau kne jalankan tanggungjawab kau tuk jge dy dengan sebaiknya.. aku doakan dy cepat sembuh.. n jgn rsau.. aku x dendam dengan kau atau pun dy.. sbb pd aku, aku anggap kite xde jodoh.. 

Terima kasih sbb pernah buat aku rasa diri aku nie disayangi.. terima kasih sbb buat diri aku nie dihargai.. n terima kasih sbb sudi jadi teman aku selame nie.. even 2 bulan lebih je kite dpt bersama, tp aku bersyukur dapat kenal kau.. :)

N now achu single kembali.. aku serik nak bercinta lagi.. achu x kesah kalau ad yg bce blog achu nie, mentertawakan achu sbb achu x pernah dpt ap yg achu nak, cuma achu tahu.. korang2 yang bce blog achu nie pernah dikecewakan.. so andai korang ditertawakan, ap yg korang rasa? renung2 kan la..

The End..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...