~~WELCOME TO MY BLOG~~

Tuesday, October 16, 2012

What Make Me Smile Today~~~


Alahaiiii.. sweet nye kau td main bola.. haiii.. dak2 nie cakap kau x pandai main bola, tp td aku nengok kau main bola, alololo... comelll nye.. haiiishh.. even kau x pandai main, tp kau dh buktikan kat kwn2 kau yg kau bole.. mcm tu la ABANG aku.. hee.. syg kau.. 

Tp x sampai bpe minit, kau keluar.. aku nengok kau pegang perut kau.. cian kau.. penat.. urm.. klu aku baik dgn kau, aku berani nak tegur kau.. tp aku takut.. sbb kau serius org nye.. urm.. kau nak tahu cite x? 

Tadi aku nengok cite First Love.. budak gurl tu ske kat budak boy tu.. hmm.. gurl tu simpan perasaan kat boy tu sejak dy msuk kat skola tu lagi.. 3 tahun dy simpan perasaan.. gurl tu sgt hodoh.. dy selalu kne ejek dgn dak2 skola dy.. tp boy tu still layan dy mcm biasa.. mcm lyn kwn2 gurl lain.. so, dipendekkan cerita, gurl tu berubah.. dari seorang yg sgt2 hodoh, menjadi secantik2 bidadari.. boy tu mcm bese je.. nengok cite tu mcm x rase pun yg boy tu jatuh cinta kat gurl tu.. tp mse last dorang kat skola tu, haaaaa... baru tahu.. saat gurl tu luahkan perasaan kat boy tu, boy tu x cakap ap2 pun.. sbb boy tu dah ad gurl lain.. gurl tu rase kecewa sgt2.. then bile boy tu balik rumah, boy tu keluarkan satu buku, n dalam buku penuh dgn gambar gurl tu.. NAMPAK TAK????!! then mse tu dy rewind balik sambil pic2 tu keluar.. haiishhh.. rupe2nye boy tu pun ske n menaruh harapan kat gurl tu.. ooomaiiiiii... urm :(

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
EEEhhh.. x abes lagiiii.. haiishhh.. apelahh.. ngee~~ dorang berpisah selama 9 tahun.. msing2 bawa haluan masing2.. gurl stay di US dengan ayah dy.. n si boy dengan dunia bola sepak dy n berjaya menjadi pemain yang terkenal.. then mereka bertemu di dalam satu temu ramah di tv.. mse tu gurl tu tanye la kat boy tu, 'adakah awak dah berkahwin?'.. n boy tu menjawab. ' SAYA DAH LAMA MENUNGGU SESEORANG PULANG DARI US....'..seeee???? nampak x kat situ? laki tu tnggu gurl tu.. so sweetttttt.. haiishhh..

Bole x aku nak luahkan ape yg aku rase kat kau mcm tu je? urm.. tapi aku takuttt.. aku takut nnt kau marah2 aku.. aku maluuu.. aku x nak nnt kau pandang aku nie perempuan yg murah.. urm.. entah la.. aku x tahu mcm mne nak luahkan kat kau.. aku x secantik perempuan lain.. tp aku cuba nak jadi yg terbaik tuk kau.. 2 tahun aku simpan perasaan aku.. kali nie aku serius.. hurm.. 

Hee.. nnt la aku fikirkan mcm mne.. nah, bg la korang2 nie nengok pic2 sweet FIRST LOVE nie.. mmuahh..



#mse nie dorang keluar jenjalan..


#mse nie gurl tu luahkan perasaan kat boy tu.. sweet.. berani.. yakin.. yeah..


#boy tu nak luahkan perasaan kat gurl tu mse nie, tp sentiase tiada masa yang sesuai tuk mereka.. kesian..



#banyak kan pic gurl tu??!!


#mse nie boy tu buat pertama kalinya meluahkan perasaan dy.. yesss.. :)


#bunga tu sbnr nye boy tu punye, tp p bgtahu kat gurl tu, kwn dy yg bg.. ngee~~ neves katenye



#so, ini la mereka.. akhirnya mereka bahagia... comelll.. :)

Sekian, maceh.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...