~~WELCOME TO MY BLOG~~

Tuesday, October 16, 2012

Kiut Miut .. alahai~~


Hee.. comel la kau td jd keeper.. haiishh.. tp tu la.. kau x pernah nak senyum kat aku.. urm :(
Aku tahu aku x secantik gadis2 cheerleader, tak sehebat atlit2 lain, n banyak kekurangan dalam diri aku nie.. tp ckupla sekadar kau datang berbual dengan aku, jangan kan berbual, kau senyum kat aku pun, dh buat aku ok dah.. tp aku x bole kan nak dapatkan semua tu.. urm :(

Setiap kali aku nengok kau, kau x pernah senyum kat aku.. even td aku wish suruh kau buat betul2, kau langsung x senyum kan? x layak ke aku nak jadi kwn kau sekali pun? benci sgt ke kau kat aku? urm..

3 tahun aku tnggu.. nak tegur kau punya la susah.. apsal ntah.. urm..
Aku mle ske kat kau bile kau care mse aku eksiden.. mmg ramai lagi yg tolong aku mse tu.. tp entah la.. aku jatuh cinta kat kau.. #ececehhh ayat.. meletopp tau.. ahahahhaa..
Ae, tp betullah.. aku ske la kat kau.. even org cakap kau gelap la bagai.. tp pd aku kau kacak, kau comel, kau baik.. urm :(

Susah ke kau nak terima aku sbg kwn kau? urm :(

Esok ad game bola lagi.. nnt aku sokong kau lagi ae.. kau jge diri baik2 taw.. rehat secukupnya.. esok kan kau nak jd kerol pami cek mat lagi.. hee.. (^_^)

Sekian, maceh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...