~~WELCOME TO MY BLOG~~

Thursday, October 18, 2012

Saya Gembira Hari Ini.... :)


Ok.. hari ini saya gembira sgt2.. sbb nye awak melambai kat saya n roomate.. hee.. sy tahu awak sbnr nye melambai kat saya n kawan saya, tp sy hepi.. haa.. hepi sgt2.. auumm..
Lepas awak lambai tu, saya hepi tahu x? haa.. saya tersenyummmm je sepanjang saya jalan tadi.. hepi sgt awak.. terima kasih.. :)
Haiishh.. ingt senang ke awak nak melambai kat saya..? susah kan? tapi td awak buat mcm tu, membuatkan saya gembira.. ecececehh.. x terkata.. ngee~~
Tadi awak main mcm bese.. awak jadi keeper lerr.. comell.. saya ske jerit2 nama awak.. lagi2 bila pihak lawan nak gol.. haa.. mse tu lerr nama awak disebut.. hehehe.. tapi sy segan nak panggil nama awak bila depan2 dengan awak.. haiishh..
Saya tak tahu bile saya bole berdiri betul2 depan awak, berbual dengan awak.. urm.. entah la awak.. mungkin nampak saya nie mcm terhegeh2.. tapi saya tahu, saya tak layak buat semua tu.. urm.. 
Insya-Allah, suatu hari nnt, saya akan berdiri depan awak n luahkan ap yg sy rasa.. :)

And skang nie kami berusaha untuk menyiapkan assgmnt Pendidikan Luar Sukan n Rekreasi.. ala, pper Dr Taib, lecturer yang paling kami geruni.. ohoiii.. siap jangan x siappp jang.. ngee~~
Doakan kami esok.. mintak2 lecturer xde ke.. g mne2 ke kan? ngee~~

K la.. sekian, maceh.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...