~~WELCOME TO MY BLOG~~

Wednesday, December 21, 2011

Rase Macam.........

Hmm..aku rase mcm ape je la..aku rase mcm aku rindu kat someone..bg yg selalu stalker aku kan, mesti tahu aku rindu kat spe kan..? hehe..spe lagi..aku rindu kat Muncit Panda aku lah..spe lagi kan..aku xde rindu laki lain selain dia sorang je..sejak aku xde ape2 dgn dia, perasaan rindu, syg n cinta aku mkin mendalam.. aku x kesah klu dia x rase mcm tuh..tp aku selalu doa kat Allah supaya hati dia terbuka tuk terima aku kembali.. aku terlalu syg kat dia.. jujur aku ckp, sejak aku putus dgn dia, aku try nk cr pengganti tp ssh kot.. bukan kot lah..tp mmg ssssshhh... aku x bole nak buka hati aku tuk terima org lain.. yup, mmg ad someone yg cube nak dekat ngn aku, tp maaflah.. aku x bole nak terima kau sbb aku masih tunggu SUFIAN AHMAD MALIKE.. ye, mmg dia mude dari aku.. 4 thn kot beza.. tp pd aku, dia lah segala2nya bg aku.. dia mmg budak kecik, tp pd aku fikiran dia lagi matang dr aku..

Bila aku ad problem, aku x cr org lain.. org yg akn aku cr ialah dia.. sbb bile aku dngr suara dia, aku rase lebih tenang.. MP,knapelah aku x bole lpekan kau? knape aku mesti ingt kau? sbb mybe kau cinta sejati tuk aku.. aku harap suatu hari nnt, kau akan dtg jmpe aku n kau ckp yg kau msih sygkan aku.. even tu semua x kan terjadi, tp aku msih berdoa pd Allah, yg semua ni akan berlaku..sbb aku betol2 x bole kehilangan kau lah MP.. serius.. aku x tipu.. buat ape aku tipu kan.. Aku x dpt ap2 pon klu aku tipu.. aku mmg perlukan kau.. bg lah peluang kat aku.. tuk aku jge kau.. tuk aku try yg terbaik tuk hbgn kite.. ye, gagal sekali bukan bermkne kite gagal selama2nya kan? xpe lah.. mybe kau mmg x nak aku kan.. xpelah.. aku still tnggu kau.. selagi aku hidup, aku akan tnggu kau MP.. itu janji aku..

Kpd MP, aku rindu kau.. aku x tahu nak luahkan mcm mne.. aku nak text kau takut kau borink, takut aku gnggu kau nak stdy.. tp aku tetap nak ckp yg aku rindu kau.. aku harap kau pon sme.. rase bnde yg sma mcm ape yg aku rase.. miss u B..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...