~~WELCOME TO MY BLOG~~

Monday, December 5, 2011

22 tahun



Hepi besday to me..alhamdulillah..aku dah hidup selama 22 tahun dah..n mcm2 pengalaman yg aku perolehi selama aku hidup nie..hehehehe..thanks pd semua yg wish besday kat aku..hepi sgt2 sebab roomate n kosmate aku yg terjal sorang tuh dok nyanyikan lagu besday kat aku..thanks u all..hehehehe..

Nyanyikan lagu besday? perghh..aku tbe2 teringat kat kau lah MP..dulu mse besday kau,aku org 1st yg wish kan?aku nyayikan lagu kat kau kan?tp skang? kau langsung x wish kan..xpelah mybe kau lpe kot..urm..tp aku msih berharap kau akan call aku n wish besday kat aku..sbb aku nak dngr suare kau sgt2..urm :(

K r..aku nak tdo..sbb hati aku sebak sgt2..org yg aku tggu x wish besday kat aku..aku nak kau lah MP..aku x tipu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...