~~WELCOME TO MY BLOG~~

Saturday, December 3, 2011

FAKE!!!!




Ayark..kenapelah semua percye kan? hmm.. utk pengetahuan semua org..DANIAL SAFWAN tu fake sbnrnye..knape dy fake? sbb DANIAL SAFWAN itu adalah aku..hahaha..yup, DANIAL SAFWAN is ACHU MUCUK..kenape?x percye..??!!percayelah kwn2..

Ok..motif sgt aku buat akaun fake tuh kan..aku buat pon sbb nak nengok 'dia' jeles ke x..mybe x jeles kot..sbb tu sng2 je dy tinggalkan aku..aku x nafikan aku sgt2 cemburu apabila dy merindui si WINKY dy tuh..entah lah..mybe skang nie mmg dorang kapel kot..xpelah,dh mmg jodoh dorang kan..hmmm..

Ok..berbalik pd DANIAL SAFWAN fake tuh..hahaha..act tbe2 je nak menggatal buat akaun lain then bubuh nme danial tu..huhu..punye lah bertungkus lumus aku n roomate dok pk name ape yg sesuai tuk akaun tuh..last2 dapat lah nama DANIAL SAFWAN..

Tp ape2 pon mintak maaf lah pd spe2 yg percye..xde niat pon nak tipu u all..just nak uji perasaan someone je..n nmpk nye 'dia' mcm xde perasaan je..sbb dy dah ad si WINKY dy kan..xpelah HAWA..lepaskan lah 'dia' k..lpekan je dy..dy pon bukan nye ingt kat kau pon..dy sibuk rindu kat perempuan lain,sedangkan kau terhegeh2 rindu kat dy buat ape?hmm...

And nie aku nak ckp ckit pd 'DIA'..

MP,aku rindu sgt2 kat kau..aku x tahu kenape..aku betol2 x bole kehilangan kau..tp klu mmg kau x bole terima aku, aku x bole buat ape2 lah babe..aku kne r cube sedaya upaya aku tuk buke pintu hati aku nie tuk org lain..aku x tahu kenape kali ini aku betol2 x bole kehilangan kau..sedangkan aku tahu, dengan sekelip mata kau bole lpekan aku..kan?

MP,tiap2 hari aku berdoa pd Allah..semoga pintu hati kau terbuka tuk terima aku kembali..aku berdoa pd Allah semoga suatu hari nnt Allah akan pertemukan kite semula n kita sama2 bina satu life yg baru..tp itu semua URUSAN ALLAH kan..kite x bole nak lwan takdir..tp itu semua harapan aku..aku hanya mampu berdoa sahaja..aku hampir ptus asa..n yup, aku dh ptus asa dah pun tok dptkan kau semula..sbb kau dah ad yg lain..its ok lah..kau dh ad life baru kan..dy pon lagi cntik dr aku..x dinafikan lah semua tuh..but spe pon pilihan hidup kau, aku harap kau hepi..

MP,aku just berharap nnt mse besday aku nnt, kau akan wish kat aku..sbb dulu kite pernah janji sme2 kan..nak smbut besday aku..haha..tp itu dulu..aku lpe, kite dh xde ape2..hmm..xpelah..kau jge r diri baik2..aku syg kau babe..aku x tipu..sumpah..

Pd kwn2 aku yg selama nie ad dengan aku saat aku sedih n terjatuh, aku nak ucap terima kasih bnyk2..bru aku tahu ramai jgak yg syg kan aku..syg u all jgak lah..mmuahhh...ngee~~

K r..aku nak relax kan otak aku yg stress nie..aku syg semua..


mintak maaf ye pd semua..jgn marah2 taw... :)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...