~~WELCOME TO MY BLOG~~

Monday, March 21, 2011

U CAN DO IT LAH GEMOKK!!!

Mok..aku tahu kau bole lah mok..kau bole buat..setiap org ad kebolehan dan keburukan nye kan..??!!!mcm kau mok..kau bole men sukan2 tu semua..tp cume kau xde skill nye yg sepenuhnye..hello!!kau nie beginner lah..bukan nye amatur pon..kau kne sedar skit diri kau tuh..

Mok..kau bole lah mok..kau biar je ap org nk ckp mok..kau buat x tahu je..ap?org ckp kau xde function dalam satu2 team tuh?xpe2..kau relek je mok..kau biar kan je mok..kau xd kelebihan dlm sukan tuh..tp kau ad kebolehan kat sukan len kan mok..aku support kau mok..kau jgn isau..aku tahu..kau ad kelebihan kat tempat lain..kau jgn down taw mok..kau relek je..

Mok..dy ckp mcm tuh kan mok sbb dy dah penat dah mse tuh mok..dy x dpt nk perform ngn baik..dy salahkan kau..kau sbr je mok ae..biar lah org nak ayam2 kan kau mok..kau relek je..kau nk nges pon kau nges lah mok..biar abes..abes kat citu jep..ok??kau mesti kuat lah mok..x mo mcm nie taw....aku x ske...

Mok..aku x nak kau down k mok..kau mesti kuat taw mok..kau jgn tunjuk lemah depan org mok..kau td just x reti men je kan..ye r..yg len sume kan berlagak pro kan..kau sbr ae..kau jgn mcm nie k..kau x handal dlm sukan tu xpe..kau ok kat lam sukan len kan..??!!!urm....xpe2..kau relek je k..

Mok..dah2..kau jgn nges ae..aku ad nie kan..kau sbr k..kau kan ad mak..kau kan ad fmly..kau kan ad b..haa..kau x mo ae sedih2..kau kne hepi je taw..b kau pon x ske kan kau sedih2 mcm nie..ok??senyum taw..

k lah..xde ppe lagi kan mok..aku p dulu k..bubye mok...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...