~~WELCOME TO MY BLOG~~

Sunday, April 1, 2012

Mr S



Entry kali ini, dedicate to Mr S.. terima kasih sgt2 sbb terima sy sebagai kwn awk semula.. at least, sy tahu, awk msih lagi nak berkawan dgn sy.. sejujurnya, sy x pernah lpekan awak.. sukar bg sy untuk melupakan seorang lelaki yg pd sy sgt sempurna.. sebab tu Allah tidak satukan kite kerana sy bukan yg terbaik utk awk.. n sy yakin, pengganti sy skng nie mampu mmberikan kebahagiaan pd awk, mmpu membuat awk tersenyum, menjadi mimpi indah dalam hidup awk, bukan mcm sy yg selama ini menjadi mimpi ngeri dlm hidup awk, menjadi bebanan dalam hidup awk.. sy terlalu yakin yg sy mampu bahagiakan awk, namun hakikatnya... lihat lah sekarang.. sy x mampu nak bahagiakan siapa2.. even sy berusaha utk mencari seseorang yg ingin menemani sy sebagaimana awk menemani sy dahulu, ia nya sgt sukar.. sgt2 sukar.. 

Berkali2 sy cuba lupakan awk.. no awk sy delete.. pic2 awk semua sy delete.. even berat hati sy nak buat semua tu tp sy terpkse awk.. sbb itu yg awk minta sy buat dulu.. awk yg suruh sy lpekan awk.. bukan sng awk sy nk buat semua itu.. 

6 bulan kite kapel..
 6 bulan juga lah sy belajar erti KESETIAAN.. 
6 bulan juga lah saya belajar erti KASIH SAYANG..
 6 bulan juga lah sy belajar erti RINDU..
 dan 6 bulan juga lah sy belajar erti KESABARAN.. 
siapa yg ajar sy semua tu? awak yg ajar sy..
 sy SETIA pd awk.. 
sy SAYANG awk seorang..
 sy RINDU awk seorang.. 
n sy cuba SABAR dengan dugaan yg datang menimpa kite..
 even sy nie cepat melatah, x percaya kan awk.. tp sbb ap sy x percye kan awk? sbb syg sy pd awk terlalu MENDALAM.. 

6 bulan tempoh kite berpisah.. 
sy hilang SEMANGAT.. 
sy hilang ARAH TUJUAN.. 
sy TUTUP pintu hati sy rapat2 untuk terima cinta mana2 lelaki.. 
sbb sy takut nnt saat sy menyayangi seseorang, awk hadir semula dalam hidup sy.. 
saat awk suruh sy berhenti berharap dengan CINTA awk, hati sy sakit sgt2.. 
tp sy kne sedar.. yg sy betol2 x wujud dalam hidup awk..

Awak.. kenapa awk hadir saat sy mahu lpekan awk?
Awak.. kenapa awk hadir saat sy mahu lpekan semua kenangan kite?
Awak.. kenapa awk tak bole lpekan saya..
Awak.. kenapa awk datang sekarang dalam hidup sy?

Saya rela awk benci sy.. 
Saya rela awk ptuskan hubungan kite..
Saya rela awk ptuskan persahabatan kite..
Saya rela awk buat sy cemburu dgn tweet2 awk..
Saya rela awk x nak jmpe n pandang sy langsung..
Saya rela awk..

Sebab ape sy rela awk buat semua tu?
Sebab sy x nak lihat kebahagiaan awk.. 
Sebab sy x bersedia lagi nak lihat awk bahagia dgn org lain..
Sebab sy x mampu nak tersenyum pura2 bile nampak awk dgn org lain..
Sebab sy x nak hati sy sakit bile lihat awk tersenyum, ketawa, n bahagia dgn org yg awk syg..

SAYA TAK BERSEDIA LAGI AWAK!!!!!


Tapi, bila awk cakap awk pon x mampu nak buat perkara yg sama, sy sgt2 terkejut awk.. sy x tahu kenapa.. hati saya melonjak keriangan.. bila awk nak berkawan dgn sy semula.. 
Tapi, sy minta maaf awk.. sy belom bersedia nak berkwn dgn awk semula.. sbb sy x nak nnt hati sy sakit bila sy tahu awk bahagia.. ckup lah sy menangis sbb awk.. 
Ckuplah sy menangis sbb SAYANG sy pd awk ckup mendalam..
RINDU sy pd awk sgt kuat..
CINTA sy pd awk msih mekar..
Biar lah semua tu hapus, luput dalam hati sy, sy rase baru lah kite bole berkawan semula.. sbb awk x nak kan mimpi ngeri awk kembali semula?

Dan sy x kan gnggu hak milik org lain.. awk dah berpunya.. n sy x kan gnggu awk.. sy x nak mnjadi penyebab kerosakan hubungan org lain, sebagaimana org lain pernah buat, tuk rosakkan hubungan kita.. 

MAAFKAN SAYA AWAK.. SAYA BELOM BERSEDIA..

..........................:::::::::::::::::::::::........................


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...