~~WELCOME TO MY BLOG~~

Monday, March 26, 2012

MY BELOVED STALKER..



Sebelum tdo tengahari nie, mcm nak esit something.. hehehe.. 

TO MY BELOVED STALKER.. ye, awk.. dulu ad lah kan.. awk post mcm mne ek? ala2 mcm nie lah.. 'pasnie aku x kan bce dah blog kau'.. weehuu.. ingt dah berakhir lah kan.. dan2 je mse aniversary kite dulu, awak send text berjela~~~~~~~~~~~~~.. smpai sy jenuh nak bce.. nonsense lah semua tu.. sy dah pon lpekan awk.. xde ingt ckit pon kat awak.. ag pun awk kan dah bahagia.. hahaha.. entah lah.. ap yg sy ckp kan nie semua betol kot.. yela, klu sy still kapel dgn awk, buat ap kan? sedangkan hati awk ad org lain.. haa.. awk tu yg kne sedar dgn ap yg awk dah janjikan kat sy.. awk tu kne dok sensorang dalam GUA.. pastu awk pk.. awk ingt balik.. berape guni kata2 janji awk pd saya? konon lah kan.. semua nye MANISSSSSS je.. huhu.. agak nya, awk dgn GF awk yg skang nie pon mcm tu jugak lah kan.. hope berkekalan lah hubungan u alls kan.. hahaha.. 

Act sy dah lme kot x menjadi stalker nie.. * mengaku okie.. hahaha.. then td lah kan.. konon2 nak jd stalker junior.. tp tbe2 terbce lah post2 awk.. wah, x sngke kan.. still menjadi follower sy.. FAKE PALSU.. hahaha... nnt kan, awk ajak lah BAKAL BINI awak tu bce blog sy jugak.. ne tahu kan, dia pon teringin nak buat blog, n cerite pasal KISAH CINTA BLA BLA BLA.. hahaha.. yela, mcm saya pernah buat kan.. KONON je la.. blog nie tuk luahan hati kite bersama.. cerite yg syok2 je.. hahaha.. tp tu dulu lah.. skang nie, mls nak nak pk pasal awk.. pk pon sbb mybe mse tengah2 edit entry nie, teringat kat awk.. tu yg nak bg nasihat lah.. sekadar peringtan je.. sbb sy nie pon bukannye SESEMPURNA awak n BAKAL BINI awak tu.. 

Ppe pon, tahniah lah awak ae.. sbb sudi mengate2 saya.. lain kali jangan cakap org.. sbb bnde tu akan berbalik kat kite jugak.. saya dah pon terima balasan.. dengan perbuatan saya.. dunia ni ADIL.. sangat ADIL.. jika Allah mengkehendakkan sesuatu itu berlaku, maka akan berlaku lah ia.. 

K la.. mls nak ckp pasal spe2 lagi.. baik AWAK ke, BAKAL BINI AWAK ke, BAKAL MAK MERTUA AWAK ke.. ape ke.. mls dah.. semua nye x de kne mengene dengan saya.. weeehuu..

p/s : tangan nie gtal tadie.. ter'klik' pulak kat name si teruna idaman semalaya.. hahaha.. 

K bai.. wasalam.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...