~~WELCOME TO MY BLOG~~

Saturday, February 4, 2012

Pelis lah..common lah..



Hai semua.. urm.. entah lah npe ntah sejak akhir2 nie, mkin aku nak lpekan dia, semakin dekat dia dalam hati aku.. adakah dia jodoh aku Ya-Allah? klu benar, kau satukan lah kami semula.. aku x mmpu nak tanggung derite merindui dia.. bantu aku Ya-Allah.. 

Tipu sgt2 bile aku ckp aku x rindu dia.. tp aku kne lpekan dia jgak kan? tp tu lah mslhnye.. semakin aku lpekan dia semakin dekat dia dlm hidup aku.. urrgh.. npe nie? ssh sgt aku nk lpekan kau? mungkin cinta kite kuat suatu ketika dulu.. namun, badai yg melanda membuatkan aku x kuat nk hadapi semua nie lagi..

Aku rindu kau sgt2.. aku x tahu npe.. tp aku kne diamkan jgak.. aku kne pendam.. sewel n gila aku dibuatnya.. urm.. 

So, i need some space to forget you n think 4 my new life.. aku x bole nk terima sesiapa tp aku akan cube tuk tnggu kau selagi aku mmpu.. i miss u SUFIAN.. i miss u so much..

Angin, smpaikan rindu aku kepada nya.. katakan pada nya bahawa aku akan tnggu dia.. katakan pada nya aku syg pada nya.. i love u so much..

Even semua nie mustahil, biar lah aku bersma kenangan kite mengharungi liku2 hidup dengan sebaiknya.. aku tetap sygkan kau.. 

K lah.. ckup utk hari ini.. SALAM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...