~~WELCOME TO MY BLOG~~

Friday, July 15, 2011

Terkejut..

Dy hide pic yg dy tag kat pian..dy hide semua drpd aku..npe?kau takut aku tahu kau ad hati kat dy? entah lah..aku x tahu nk ckp ap..aku ingt aku online kali nie aku nk hepi jep..tp, aku salah..kesedihan menghantui diri aku..ye, aku tahu kau nk berkawan je dgn dy, tp ntah lah..hati aku x tenang selagi kau berhubung dgn dy..maaf..aku x bole maaf kan kau..aku benci kau..smpai mati pon aku bnci..

Klu kau betol2 nk kwn dgn dy, npe kau nk hide semua pic kau dgn dy? kau ingt aku nie bodoh IT ke ap? ye, aku tahu..aku x sehebat kau..tp kau pk k..disebb kan kau seorang, aku dgn pian gadow..urm...

Lantak kau lah perempuan..kau mcm xde otak..

Aku perlukan mse tuk bersendirian..pergi kau jauh2 dr aku..aku x perlukan kau buat mse nie..sbb kau dah tipu aku..ap lagi pasnie yg kau nk tipu aku? kau still text dy kan..??kau jgn nk tipu..biar..biar org nk ckp aku nie gile ke ap ke..lantak..yg penting aku x ske hak aku di gnggu oleh org yg aku bnci......MUKTAMAD!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...