~~WELCOME TO MY BLOG~~

Friday, May 27, 2011

AKU MEMANG AKU..CUKUP..!!

Kenapa lah kan..mesti ad rase cemburu,marah,benci..n semua perasaan negatif bile kite mempunyai satu hubungan cinta dengan seseorang?n jawapan nye adalh disebbkan kite mempunyai nafsu kan..nafsu nie lah kite perlu kawal..kite kne kawal dngn sebaiknya..jgn smpai memakan diri..

Sepanjang aku kapel ngn dy..mle2 kami merasakan hubungan kami nie indah..namun,lama kelamaan,semakin hari,semakin teruk kami selalu bergaduh..semua sebb hal2 yg kecik,tp aku yg sengaja perbesarkan..ye,mmg semua salah aku..aku yg sebbkan pergaduhan kami nie berpanjangan..aku bkan sengaja k nk cr pasal ke ap ngn dy..cume aku perlukan perhatian drpd dia..salah ke?n nmpk sgt skang nie dy mmg dah xnk dah pjuk aku..bru je mlm td aku dh kne mrh ngn dy sbb aku ckp yg bukan..n bnde2 yg dy x ske..sbb apa aku ckp?sbb dy buat endah x endah je kan ngn aku..

Ye..aku tahu..semua salah aku..aku yg mle kan dulu..aku yg x paham dy..aku x penah paham dy kan?aku cube nk jadi perempuan yg open minded,yg buat x tahu je bile ad problem..i means mcm gadis co0l lah konon..aku cube,tp aku x bole..aku mmg aku..

Mmg aku dah jnji dah ngn dy..aku x kan ckp bnde2 yg dy x ske..tp ntah lah..aku pon x tahu npe..start gadow je,mesti aku ungkit bnde2 nie..npe yerk?aku x tahu npe ngn diri aku..

Aku x puas hati bile dy keluar mne2 x gthu aku..ye..aku x puas hati bile dy x jd kuar ngn aku..aku x puas hati klu dy x text aku..sbb atu aku jd gilerr..

Mmg lah mse gadow,aku rase bnci gile kat dy..aku yg selalu mesej,seolah2 mcm kami nie clash..tp bile aku pk2 lek,aku x ley tinggalkan dy..sbb aku sygkan dy..terlalu syg..bile aku text ngn dy..kdg2 time aku gdow,mmg bnde2 pelik yg aku ckp..especially,sal MATI..bnde tuh yg dy paling x ske,tp paling aku ske cakap...

Bile gadow,dy ttup phone..aku x malu pon call umah dy..nk ckp ngn dy,tp dy lak x nk ckp ngn aku..pada hal tu dy yg angkat phone tuh..xpelah..nak wat mcm mne..

Semua org ad ego..mcm aku jugak..bile kite sme2 gadow..dy x text aku..aku x ley klu x text dy..biarlah text aku tuh yg menyakitkan hati,tp at least bile dy balas,aku tahu dy still nk text aku..Aku mmg cube tahankan diri aku..tuk x text or call dy..tp x bole..klu aku tunggu dy text or call..agaknya smpai aku mati pon dy x kan..yela,ego kan..tp aku x pk ego..aku pk sbb aku sygkan dy..aku x nak something happen to him..

Semenjak 2 menjak nie..aku selalu gadow ngn dy..ntah lah..aku x tahu npe..bile aku badmud,aku marah semua org..aku marah mak aku..semua jadi mgse kemarahan aku..npe lah aku nie x ley nak kawal emosi aku nie kan??

Nth lah..wat mse skang nie..biar keadaan yg menentukan segalanya..biar lah..aku redha je ap yg nk jadi..klu dy sygkan aku lagi,dy akan pertahankan hubungan nie..tp nmpk sgt x..mybe pada dy,dy sedang pertahankan hubungan nie ngn cara berdiam diri,elak diri dr bergadow..tp pd aku..npe bile aku text nk clash,dy x nak pon ckp yg dy sygkan aku..?xpelah..aku redha je pasnie ap nk jadi pon jadilah..penat dah aku menangis..tp xde ppe..aku cume perlukan dy je..

Pada b,bby perlukan b untuk bby terskan hubungan n hidup bby nie..kite sme2 pertahankan hubungan ini..tp bby mintak maaf..klu bby ske merepak je..bby tahu,kwn2 b lebih penting untuk b..dorang yg wat b hepi..dorang x dtgkan mslh pon kat b..dorang selalu ad dengan b..tp bby nie..bby x tahu,bby nie ap bg b..

Ye,mmg org ckp,berkawan biar seribu,bercinta biar satu..bby cinta b..tp npe kan..bile bby ajak b keluar,punye lah ssh..ye,mmg umah kite jauh kan..tp ntah lah b..bby dh mls nk ckp bnde nie..sbb nie semua kehidupan b..bby x gnggu dah..bby dh mls dah nk pk..biar lah bby gile pon..mmg skang nie bby gile..bby ase nk marah..nk nges..nk menjerit..tp bby pendamkan je..bby try bersabar selagi bby bole bersabar..k lah..semoga b hepi ngn kwn2 b kan..dorang ley carikan b gurl yg paling baik kan..

Sekian sahaja untuk hari ini..wasalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...